MUNKARUHA WEBRÁRUHÁZ Munkaruha webshop This is your Alt Text
   Ön itt jár a webáruházban: » Munkaruha Webáruház Katalógus

Lábbelikre vonatkozó garancia

Felhívjuk Tisztelt Partnereink figyelmét hogy 2016-02-25-től a garanciális vizsgálatra visszaküldött termékeket kizárólag a fogyasztói kifogásról szóló hiánytalanul kitöltött jegyzőkönyvvel vagy reklamációs leírással fogadjuk el.
A jegyzőkönyv az alábbi linken letölthető!
                        http://www.munkaruhadiszkont.hu/letoltesek/jegyzokonyv.doc

Cégünk minden esetben a jogszabályban előírt módon jár el, ehhez szükséges a Vásárlóink együttműködése is.

Bizonyos termékek és hibák esetében már lehetséges a fénykép alapján történő előzetes elbírálás, amely időben és anyagi vonzatában is kedvezőbb, ezért első körben ezt javasoljuk az alábbiak szerint:
A kitöltött jegyzőkönyvet vagy reklamációs leírást és pár képet e-mailben küldjék meg az info@munkaruhadiszkont.hu címre! Erre választ küldünk, hogy szükséges-e a termék előzetes visszajuttatása!

Új használatlan gyári hibás termék esetében amennyiben azt átvettük és ellenőriztük azonnali jóváírást vagy cserét biztosítunk. Ez esetben a szállítási költséget Cégünk állja, vagy az általunk alkalmazott csomagküldés díjszabásáig megtéríti!

Használt termék esetében kérjük az alábbiakat vegye figyelembe a fentieken kívül:
Általános tájékoztató:
   - A garancia a gyártási hibára vagy a felhasznált anyag minőségére vonatkozik!
   - A termék visszaszállításának költsége és módja a Vásárlót terheli! -Ezekben kedvező módon tudunk segíteni amennyiben kéri.
Jogos reklamáció esetén a javított vagy csere terméket DÍJMENTESEN kiszállítjuk,illetve kérésének megfelelően a jóváírását intézzük.
Amennyiben a reklamáció nem elfogadott, a hibás terméket csak térítés ellenében tudjuk kiszállítani, -de például a következő rendeléssel együtt is küldhetjük.
  - A reklamáció tárgyát telephelyünkön személyesen vagy külsős futárral tudjuk átvenni Hétköznap munkanapokon 9-17 óráig, amennyiben nincs meghirdetett Zárva tartás!
Telephely/Levél címünk: Pilu-Family Bt, 4254, Nyíradony, Debreceni utca 17.

Lábbeli reklamáció esetében is fontos a kitöltött jegyzőkönyv vagy reklamációs hibaleírás csatolása elektronikus vagy nyomtatott formában. Óvja környezetünket nyomtatás helyett inkább használja az elektronikus levelezést:
    Fontos hogy a munkakörülményeknek megfelelő kategóriájú lábbelit használjon!
    A lábbelikre 6 hónap garancia vonatkozik!

1. Csak teljesen megtisztított, szellőztetett, száraz lábbelit áll módunkban átvenni
  - a koszos, sáros, penészes ,vizes, trágyás, erősen betonos, vagy egyéb anyaggal erősen szennyezett lábbelit nem tudjuk átvenni- ha ilyet küldenek nem folytatunk le reklamációs ügyintézést, a terméket tárolni nem tudjuk!
- Miért?
       -Mert a lábbeliket a használati utasításban leírtak alapján egyébként is rendszeresen tisztítani illetve ápolni szükséges, ha munka közben szennyeződés éri, azt munka végeztével érdemes megtisztítani amikor még ez lehetséges. A nem megfelelően ápolt lábbeli elveszítheti a garanciát.
        -Mi is és beszállítóink is emberek: higiéniás okok miatt sem foglalkozunk szennyezett,koszos szagos termékkel.
        -A hiba feltárása is sok esetben csak akkor lehetséges ha az látható.

A nem megfelelő használatból eredő meghibásodásra,például a felhasználó által közvetlen "pl kivágja, lekoptatja, nem fűzi ki le illetve felhúzáskor,  letapossa a sarkát és szétszakad stb.."
vagy közvetve okozott
 nem ápolta és kitört a bőr, vagy az ápolatlan kemény bőr felsőrész elvált a talptól mert elvesztette rugalmasságát, nem megfelelő lábbeli használata vizes nedves környezetben stb... történő meghibásodás esetén a garancia nem érvényesíthető!

Tapasztalataink alapján kevés olyan lábbelire kérnek reklamációs ügyintézést amelyet valóban rendszeres ápoltak. Ennek egyik fő oka lehet: az ápolt lábbeliknél sokkal kisebb az esélye a meghibásodásnak!

Reméljük a fenti információkkal tudjuk segíteni további együttműködésünket!
Bármilyen kérdés esetén állunk rendelkezésére elérhetőségeinken!.
Folytatás